15 תשובות
אמאלה אולי תתקשרי למדא?
הם כבר ידריכו אותך
הם כבר ידריכו אותך
שואל השאלה:
אמרו לי אבל מאוחר ולא בא לי להיות שם לבד
אמרו לי אבל מאוחר ולא בא לי להיות שם לבד
אין לך איזה חברה שתוכל לבוא איתך? אמא אבא?
שואל השאלה:
לא אין לי
לא אין לי
אולי תתקשרי שוב פעם ותשאלי אותם אם יש איזה משהו שתוכלי לעשות על מנת להרגיע את המצב כרגע?
מה זה קשור ללהיות שם לבד? אם הייתה נשברת לך הרגל היית אומרת שאת לא רוצה להיות שם לבד? תתקשרי למד"א.
^ כן כיאלו בתכלס הוא צודק תזהרי את לא יודעת מה זה שלא יקרה משהו חס וחלילה טפו טפו טפו
אני בן. אם התכוונת אליי.
^^אה ואי סליחה מצטערת אני אשנה עכשיו
הכל טוב. חחחחחח
מה זה איך עשית אותיות כפולות
אה
נכון.
חח השיחה מצחיקה אותי
לשאלה תלכי לבית חולים ותעדכני
רפואה שלמה
לשאלה תלכי לבית חולים ותעדכני
רפואה שלמה
זה אומר שבצד שמאל של המוח שלך משהו לא הכי בסדר לא רוצה להלחיץ אבל דחוף טרם/רופא
באותו הנושא: