11 תשובות
לא
בסדר
לא.
לא
לא .
אמאלה כן
תראו מה הוא אכל לארוחת ערב מה יש לכם
תראו מה הוא אכל לארוחת ערב מה יש לכם
בסדר
לא פשוט בבוקר לא אכלת ארוחה
שואל השאלה:
מרגיש רע לגבי זה שאכלתי מלא זבל
מרגיש רע לגבי זה שאכלתי מלא זבל
אנונימי
זה בסדר ,פשוט היית צריך להחליף את "השטויות" בדברים יותר בריאים ,לאכול ארוחת בוקר וערב יותר מסודרות.