11 תשובות
לא
בסדר
לא.
לא
לא .
אמאלה כן
תראו מה הוא אכל לארוחת ערב מה יש לכם
בסדר
לא פשוט בבוקר לא אכלת ארוחה
שואל השאלה:
מרגיש רע לגבי זה שאכלתי מלא זבל
אנונימי
זה בסדר ,פשוט היית צריך להחליף את "השטויות" בדברים יותר בריאים ,לאכול ארוחת בוקר וערב יותר מסודרות.