התחברות
הרשמה
אם לא ישנתי בכלל בלילה הגיוני שכל רעש קטן יפריע לי?
21 ביולי 2022, 11:31
עייפות
5 תשובות
כן
ברור את יותר עצבנית
ס
סופר סטאר
יחסית כן המוח עייף
T
Tustuss100
כן
L
Love is only a feeling
כן
ה
הנסיכה קונסואלה
יאפ
A
Asdfghhjkl
באותו הנושא:
לא ישנתי בכלל בלילה ואני צריכה ללכת לבית ספר...
לא ישנתי בכלל בלילה, ואני בכלל לא עייפה, איך זה?
ישנתי מ4 עד עכשיו איך לישון בלילה?,לילה שעבר לא ישנתי בכלל
הגיוני שקמתי אתמול ב12 בצהריים ולא ישנתי היום כל הלילה ואני בכלל לא עייפה?
הגיוני שבקושי ישנתי בלילה אבל אני ערני עכשיו?
ישנתי רק שעתיים בלילה ואני לא עייף זה הגיוני ?
הגיוני שייכאב ויסתחר לי הראש כל היום בגלל שלא ישנתי מספיק שעות בלילה?
אני חושבת שלא ישנתי בכלל הלילה אבל אני לא בטוחה בזה, זה הגיוני?
לא ישנתי בכלל בלילה והגעתי בול בזמן לרכבת..
אתמול ישנתי 12 שעות בלילה זה תקין בכלל?
הגיוני שממש פחדתי מהסרט של ספיידרמן?כאילו ברמה שלא ישנתי בלילה אחרי שראיתי אותו...