16 תשובות
במציאות זאת לא שאלה..
מציאות ברור
אנונימית
במציאות
מציאות
אינטרנטית זה חרא
במציאות, באינטרנט זו אשליה.
מציאות
במציאות אבל אין
מציאות
אינטרנט אף פעם לא היה לי במציאות
אנונימי
גם וגם
אבל עדיף במציאות לדעתי
מצדי גם שיהיו אינטרנטיים רק שנוכל להפגש מפעם לפעם
מציאות, מי שאומר אינטרנט מושפע מהדור הגרוע של היום, לצערי נולדתי בדור הזה אבל אני לא אוהב אותו
^מה הקשר מושפע מהדור של היום,
יש אנשים שמעדיפים לדבר או למצוא חברים מהאינטרנט כי זה יכול להיות יותר נוח וכיף להם.
אני אישית מעדיף חברים מהאינטרנט כי אני גם יכול לחשוב לפני שאני אומר משהו וזה גם יותר קל לדבר אם אנשים באינטרנט כי הם לא רואים את הפרצוץ שלך. ומה אם קשה לי לדבר אם מישהו במציאות כי אני מפחד שאני אפשל במשהו או אגיד משהו לא במקום?(יש לי חרדה חברתית)
אנונימי
שואל השאלה:
^אני מזדהה איתך
אנונימית
אינטרנט
אינטרנט.
האינטרנט מטשטש הבדלים ומאפשר חברויות שלא היו נוצרות בחיים האמיתיים. הוא לעיתים גורם לאנשים להתנהג כפי שהם מבפנים ולא כפי שהם מנסים להעמיד פנים שהם. באינטרנט אין צורך לספר - ואין דרך לדעת - כל מיני דברים שעלולים לפגום בחברות.
^^^^עדיף להכיר חברים רגיל ולראות אותם ולא להיות באינטרנט כל הזמן, אינטרנט זו דרך לא ממש טובה להכיר