15 תשובות
נקבהl אין lך זכות להגיד את זה
אנונימי
שואל השאלה:
משתינה בוא אני מחכה תסביר לי מה אתם מוצאים בו.
הוא די אפס
לא חכם כל כך, לא מתוחכם כל כך, מתבסס על רק על מה שאחרים חושבים עליו וגם זה לא מספיק לו, מה נסגר?
משתינה בוא אני מחכה תסביר לי מה אתם מוצאים בו.
הוא די אפס
לא חכם כל כך, לא מתוחכם כל כך, מתבסס על רק על מה שאחרים חושבים עליו וגם זה לא מספיק לו, מה נסגר?
אנונימית
את פשוט l נשים אף פעם לא יבינו את היופי של הסרט הזה זה הדיקטטור הסודי שלנו בארץ הסיגמות
ממש לא
^אוקיי אלפא סיגמה מייל שמקבל אפס בנות
אני מסכים איתך לגמרי סרט אוברייטד
^רואים שלא הבנת כלום מהסרט וכל הדעה שלך מבוססת על סרטונים מטיקטוק
שואל השאלה:
אבל זה בדיוק הקטע שכן אכפת לו, כל כך אכפת לו שזה משגע אותו, ברגע שמישהו העדיף את הכרטיסי ביקור של החבר שלן ולא שלו הוא לקח את זה ללב כמו ילד קטן, הוא רצח את האיש הזה כי הוא לא ידע מי הוא וקרא לו חנון, הוא כל הזמן מחפש אישור מאחרים, ומשפחה? הוא לא שם על המשפחה שלו כל הסרט לא אמר עליהם אפילו מילה
הוא חסר ביטחון עצמי שמרוכז רק בעצמו ובתכלס הוא די טיפש ולא מתוחכם באופן מיוחד
אבל זה בדיוק הקטע שכן אכפת לו, כל כך אכפת לו שזה משגע אותו, ברגע שמישהו העדיף את הכרטיסי ביקור של החבר שלן ולא שלו הוא לקח את זה ללב כמו ילד קטן, הוא רצח את האיש הזה כי הוא לא ידע מי הוא וקרא לו חנון, הוא כל הזמן מחפש אישור מאחרים, ומשפחה? הוא לא שם על המשפחה שלו כל הסרט לא אמר עליהם אפילו מילה
הוא חסר ביטחון עצמי שמרוכז רק בעצמו ובתכלס הוא די טיפש ולא מתוחכם באופן מיוחד
אנונימית
נכון זה כל הקטע של הסיגמות בעצם הם בונים אישיות שקרית שכולם יחשבו שזה באמת מישהם אבל בעצם כשהם לבד הם מראים את הפנים האמיתיים שלהם לא הייתה לך אף פעם הרגשה שאת רוצה להוריד את המסכה שאת לובשת בשביל אחרים בעצם פטריק עשה את זה מנטייה מינית מזוכיסטית שיש לו זה הפרצוף האמיתי שלו והוא באמת יצטער על זה אחרי זה כי לא שלא באמת אכפת לו זה פשוט מי שהוא באמת
לא הפכנו אותו לאליל זה פשוט כל היופי של הדמות עצמה זה הדימוי של ה grind art זה דבר יפה בעניי באמת זה ארט שאתה לומד שאתה לא צריך בנות שאתה יכול להצליח בעצמך ושלא אמור ליהיות אכפת לך מכלום חוץ ממשפחה אלוהים כסף והאימונים הקשים
תוב אחי
שואל השאלה:
העולם הזה הוא שקר אבל מה שאתה אומר שאתה בעצם תורם לשקר הזה ורוצה להיות חלק ממנו
העולם הזה הוא שקר אבל מה שאתה אומר שאתה בעצם תורם לשקר הזה ורוצה להיות חלק ממנו
אנונימית
שואל השאלה:
די נו אבל אומרים לך שכן אהבתי את הסרט פשוט אני לא מבינה למה דחוף לכם להעריץ את ה***דמות*** פטריק בייטמן ולהפוך אותה לאיזה אליל שלכם כי בעיני הוא לא כל כך מוכשר או מיוחד או מתוחכם
די נו אבל אומרים לך שכן אהבתי את הסרט פשוט אני לא מבינה למה דחוף לכם להעריץ את ה***דמות*** פטריק בייטמן ולהפוך אותה לאיזה אליל שלכם כי בעיני הוא לא כל כך מוכשר או מיוחד או מתוחכם
אנונימית
שואל השאלה:
ואתה באמת חושב שזה משהו שאתה רוצה לחקות? ללבוש סוג של" מסכה" כלהיום ולהרגיש בודד?
ואתה באמת חושב שזה משהו שאתה רוצה לחקות? ללבוש סוג של" מסכה" כלהיום ולהרגיש בודד?
אנונימית
כן לא סובל אנשים העולם הזה הוא שקר אני אומרתי את שלי