8 תשובות
קנאה בעיקר.
חוסר ביטחון של אחד הילדים בגלל המצב בבית או קושי בלימודים או כל דבר אחר והחוסר ביטחון הזה גורם לא להוציא הכול על אחרים והוא גורר את כולם ומתחיל חרם על סתם ילד שלא עשה לו כלום
אנונימית
אנשים בלי חיים
בגלל שהילד אולי ביישן יותר והילדים של היום נוראיים והחינוך לא טוב ובמקום שיביאו וישחקו ויעודדו אותו מציקים לו ועושים אליו חרם!! דבר נורא
אנונימית
לא בדיוק, לפעמים יש סיבה,
בדיוק!
זה החינוך שמקבלים מהבית לרוב
וכן פשוט לפי מראה או אופי, כי אנשים טיפה שונים אז צריך להחרים אותך ושהיו בודדים
אנונימית
אנשים רעים בלי חיים
באותו הנושא: