11 תשובות
ללכת לישון,
שעתיים שינה זה גם טוב ויותר טוב מכלום.
שעתיים שינה זה גם טוב ויותר טוב מכלום.
אני לא הייתי הולך
נע את סתם לא תצליחי להתעורר. לילה לבן ולישון שתחזרי הביתה צהריים או משהו
שואל השאלה:
אתם מבלבלים אותי
אתם מבלבלים אותי
תלוי אם יהיה לך מספיק מוטיבציה בשביל לקום, אם אתה לא בטוח שתוכל אז תישאר ער
שואל השאלה:
אני דיי בת אבל נזרום עם זה
אני דיי בת אבל נזרום עם זה
שואל השאלה:
תודה לכםםם
תודה לכםםם
סורי
אבל אני סחוטה מכדי לערוך את ההודעה עכשיו
אבל אני סחוטה מכדי לערוך את ההודעה עכשיו
לא
זה שעתיים.
רק אם מישהו מעיר אותך בוודאות אז תלכי לישון.
אם לא.. נראלי עדיף שתשארי ערה.
רק אם מישהו מעיר אותך בוודאות אז תלכי לישון.
אם לא.. נראלי עדיף שתשארי ערה.
לכי לישון
באותו הנושא: