11 תשובות
שואל השאלה:
מעבר לכך שאהבה זה כואב, איך אתה יודע שאתה אוהב מישהו? מה אתה מרגיש?
מרגישים שלא בא לך לאבד אותו
שואל השאלה:
איך אתה יודע שזאת אהבה ולא אובססיה?
פשוט מרגישים..
אין ספר הדרכה לאהבה
כואב בלב
רע.
אני מבינה אותך גם אני טיפוס די אובססיבי, אני לא ממש יודעת איך לעזור לך בזה כי גם אני בבעיה כזאת, לרוב אני מנסה לנתק את הקשר כשאני מרגישה שאני נהיית אובססיבית בגלל שאני יודע שבמצב הזה אני נותנת יותר אהבה מהצד השני ואז זה מרגיש חד צדדי וזה פוגע
שואל השאלה:
זה מובן לחלוטין, אנסה לזכור זאת
תודה רבה!
הרגשה ממכרת, אני חושב שזה הדבר הכי ממכר שהרגשתי כל החיים. זה מרגיע שאתה יודע שיש מישהו לצידך שתמיד יתמוך בך, שאם תיפול הוא יפול ביחד איתך ואז יעזור לך לתפס חזרה.
שואל השאלה:
זה מובן לחלוטין שפשוט מרגישים, אבל לרוב אהבה אצלי היא אובססיה.
ואני רוצה להבין ולהבחין מתי זה בריא ומתי זה כבר נהיה רעיל ואובססיבי