14 תשובות
כן מותר
אני חושבת שכן כי הם לא מפעילים את הרמזור
ברור שמותר.
שואל השאלה:
אז למה אסור לחצות כשמכונית עוצרת?
אז למה אסור לחצות כשמכונית עוצרת?
אנונימית
כן ואני לא חושבת שאסור כשמכונית עוצרת זה מנהג אם אני לא טועה
כי שמכונית עוצרת אנחנו גורמים לה לעיקוב והיא יותר זמן תחלל שבת בגלל העצירה הזאת...
ורמזורים פועלים לבד.
ורמזורים פועלים לבד.
כי אתה כאילו גרמתה להם לעתור ביגללך וגרמתה למישהו לחלל שבת רמזורים עוצרים בלי שום קשר
זה לא שאסור לחצות כשהמכונית עוצרת פשוט זה כאילו גרמנו למישהו לחלל שבת כי הוא עצר את המכונית ואז לחץ על הגז שוב או משו כזה אבל בכללי אם המכונית עוצרת זה לא שאני לא יחצה
שואל השאלה:
אבל הבן אדם כבר ככה חילל שבת אז מה זה משנה? הוא גם לא שומר שבת אז לא מפריע לו שהוא מתעכב
אבל הבן אדם כבר ככה חילל שבת אז מה זה משנה? הוא גם לא שומר שבת אז לא מפריע לו שהוא מתעכב
אנונימית
זה עיקוב שנגרם בגללנו אז אסור.^
שואל השאלה:
הא אוקיי תודה
הא אוקיי תודה
אנונימית
אנחנו (חילונים שנוסעים בשבת) כבר מחללים אותה. זה סתם מוסר אם עוצרים, נותנים לכם לחצות ואתם לא חוצים
כן כי הם הופעלו מלפני שבת
אם הם מופעלים בחיישן צריך עיון
לגבי מכונית שעצרה - אם עצרה כבר חוצים, אבל אסור לגרום לה לעצור, יש למסכן הזה כל כך הרבה עבירות למה להוסיף לו עוד?
אם הם מופעלים בחיישן צריך עיון
לגבי מכונית שעצרה - אם עצרה כבר חוצים, אבל אסור לגרום לה לעצור, יש למסכן הזה כל כך הרבה עבירות למה להוסיף לו עוד?
באותו הנושא: