9 תשובות
לא כל כך לא ממש אהבתי
לא וואו כמו שאומרים
את האמת אני לא טעמתי אבל אומרים שעם אתם אוהבים פיסטוק אז זה בול בשבילכם(:
איכ לא
נראה דוחה אבל זה כי אני לא אוהבת פיסטוק..
לא טעמתי אבל בכללי הארטיקים של קראנץ' ממש טעימים והאמת שבא לי לנסות...
הבנתי שזה לא כזה וואו. ההייפ שיש סביב זה לא ממש מוצדק
כן מאוד
אני פחות התחברתי לטעם.
באותו הנושא: