11 תשובות
לא
כן
כן , כל אחד בזמנו , לפני מס' שבועות הייתי בזוגיות שלצערי לא נגמרה טוב . אבל בכל זאת אני מרגיש שכן היה לי שווה לנסות והתנשקנו מס' פעמים ואני יכול להגיד שהיה רק טוב בכל מה שהלך בינינו אפילו שנפרדנו זה היה ממש בצורה מסודרת ונעימה בכללי הנשיקה הראשונה שלך כנראה תהיה קצת מביכה אבל זה בסדר.
וגם אני בן 14 .
כן, עם הבן האדם הנכון זה טוב
כן
כן זה בסדר. אבל לא יותר מזה
כן
לא אסון אבל לא חושבת
לדעתי כדאי 16+ ושלי הייתה ב17 וחצי
לדעתי כדאי 16+ ושלי הייתה ב17 וחצי
כל אחד ומתי שהוא מרגיש בנוח
כל אחד מתי שהוא מוכן
אנונימית
באותו הנושא: