6 תשובות
מזעזע
המקרה מזעזע וזה שכל מי שהיה שם היה אדיש ולא עשה כלום עוד יותר מזעעז
עצוב מפחיד רק בשורות טובות ובריאות לכל עם ישראל
מפחיד. ממש.
אח שלי הסביר לי שזה קורה באזור בדרום (באזור ים המלח והסביבה) כי מה שקורה זה שהמלח שבים המלח מחזיק את האדמה (דרך אגב מה שגורם לנו לצוף), וברגע שיש ימים גשומים או המפגש בין מי המלח למים מתוקים, זה גורם לאדמה לשקוע. אז מספיק שאדם ינסה להתקין את הבריכה ויצוץ בולען
אנונימית
מפחיד מאוד. באמת פחד אלוהים.
היו המון מקרים כאלו בישראל עם הבולענים, זה לא חדש.
בע''ה לא עלינו. ושלא נדע עוד.