7 תשובות
שואל השאלה:
אבל למה ?
אנונימית
שואל השאלה:
לא מצליחה לתת פרח לכולן
אנונימית
אני צובעת את הגבות כי גם יפה לי יותר גבות עבות (כשאני מסרקת ומשתמשת במסקרה לגבות זה מעבה לי אותן וזה מושלם) וגם כי בכללי יש לי קרחות בגבה
שואל השאלה:
כי שאני עשיתי לא הטעים לי ועל בנות שראיתי זה נראה פצצה
אנונימית
כי זה חוסך להן זמן לא להתאפר(?)
כי להרבה בנות אין גבות מלאות והן רוצות קצת אופי בגבות
כי הן לא אוהבות את הגבות שלהן