5 תשובות
זה בטח בצחוק אבל תשלח הודעה תכתוב כזה
היי הכל טוב זה היה רציני גאילו?
בטח היא מובכת טיפה
שואל השאלה:
כתבתי לה
היא עצבנית עלי ולא עונה
ברוו נמאס לי לשמוע את הכל מההתחלה עד הספלאש במי השירותים היא מפרטת יותר מדי וזה קורה כל יום
אנונימי
תגיד אתה רציני
שואל השאלה:
כן?^
את באמת חושבת שעשיתי משהו לא בסדר?
אנונימי