9 תשובות
שואל השאלה:
מה לכתוב את כועסת אליי?
מה לכתוב את כועסת אליי?
אנונימי
תשאל אותה אם היא כועסת עלייך
ברור שזה בסדר
כן,תשאל אותה אם היא כועסת.
"(השם שלה)"
"עשיתי לך משהו במקרה?"
"עשיתי לך משהו במקרה?"
כן
כן, אני כל הזמן שואלת. תשאל "כועסת?" ואם היא תענה שלא והיא סתם סיננה אותך תכעס עליה. סתם, אל תלמד ממני
שואל השאלה:
שלחתי לה את כועסת על משהו
שלחתי לה את כועסת על משהו
אנונימי
בטח שכן אבל אם תשאל אותה את כועסת עליי זה רק יעלה לה את הקריזה יותר אז פשוט תגיד שאתה מתנצל ותשתדל לא לעשות את מה שעיצבן אוצה
באותו הנושא: