4 תשובות
אם את מכירה אותו אז תשלחי בפרטי עם איזה קישור לשיר יפה, סתם כדי לעשות יום הולדת שמח. אבל אם לא אז לא חייבת..
זה לא כזה מביך
שואל השאלה:
לא כתבתי שם, זאת קבוצה עם אנשים אחרים..
אנונימי
לא צריך בשניהם אם כתבת לו שם