10 תשובות
זה לא נעים
שואל השאלה:
זה מיקאפ סבבה לא מרגישים אותו
אנונימית
לא נעים עם כל הזיעה וזה
עדיף שלא
אממ נראלי פחות
את גם תזיעי וזה
לא כדאי
כן אבל קחי בחשבון שתזיעי הרבה
שואל השאלה:
אני לא מזיעה בכלל חח
אנונימית
כן
אם זה נותן לך ביטחון ואת לא יכולה בלי זה לכי,אבל את תזיעי מלא וזה סתם תחושה מגעילה עם המייקאפ