6 תשובות
כן ברור שהייתי יוצא
קרה ויצאתי, זאת לא בושה
כן למה לא, רוב האנשים לא עוברים טסט
כן, גם תמיד אפשר לנסות שוב, זאת לא בושה להכשל בטסט
כנראה שלא
אני יצאתי מהבית אחרי שלא עברתי טסט כמו גדול :)