5 תשובות
כן אבל מי שם עליהם פשוט עונים להם חזרה..
שואל השאלה:
אני לא יכול לענות להם, דבר ראשון הם יותר חזקים ודבר שני, אני מפחד לקבל ב' בתעודה. אני כיתה ו'
אנונימי
מעצבנים - כן, יורדים עלי - לא.
אך יורדים על אחרים על מנת להרגיש טוב עם עצמם.
יש ילדים מפגרים שיורדים על מישהו רק בגלל החיצונית שלו ויש על משהו מסוים. עלי אישית לא יורדים, אבל זה המון פעמים קורה.. לא צריך להתרגש מזה כל עוד לא כולם יורדים עליך וכל עוד יש לך חברים וידידים שלא יורדים עליך.