6 תשובות
להתעלל ולגרום סבל לא משנה למי, זה לרדת לרמה ממש נמוכה וחסרת אנושיות.
גם אם הוא רוצח, לגרום לו סבל ולהתעלל בו, זה להפוך לחסר אנושיות בדיוק כמוהו ולפעמים גרוע יותר.

אני בעד צינוק(לא הקייטנה שיש כרגע) או גירוש המשפחה
כן, אני בעד, ואני גם בעד שיתעללו בהם יותר לפני שהם עושים להם את זה, לילה טוב:)
זה אונס אנאלי
חח לא אני לא בעד
אני בעד מוות ע"י כיתת יורים!
אנונימי
לא..
אני בעד כלא, צינוק
לא התעללות וסבל
אם נתעלל בהם אנחנו יורדים לרמה שלהם