5 תשובות
שם במה, בשכונה שלו הוא היה הנצ היחידי (הלבן היחידי)
כי זה היה השם במה שלו
כמו איתי זבולון, טונה
כמו איתי זבולון, טונה
הוא גדל בכפר סירקין ובאותה תקופה הוא די הזה הנצ' היחיד בשכונה וכל החברים שלו היו אתיופים (בגלל זה גם בהמשך הוא הוציא את השיר "מדינת משטרה" ששם דיבר על החטופים וכו') וזהו כל החברים האתיופים שלו קראו לו נצ' ומשם זה זרם והפך לשם הבמה שלו
שם במה
שמעתי שפעם הם היו להקה ובלהקה קראו לו נצי נצ וזה פשוט נתקע
באותו הנושא: