7 תשובות
הזוגיות שלי
אנונימית
מה יש לחשוב? לא טוב לכם תיפרדו
אם זה לא טוב בין שני הצדדים פשוט שיפרדו.
אנונימי
מה שהזאתי אמרה
שואל השאלה:
חשש משיהיה רע יותר או להתחרט
אנונימי
שצריך לשאוף לזוגיות ארוכה וטובה
ואם לא רוצים להיפרד לשפר את מה שקיים ולנסות להפוך אותה לטובה
לא טובה? זה עוצרים אין סיבה להיפגע ולהיות בבסה לגבי ארוכה, אני בעד! 4 וחצי דנים הוכיחו שזה לא רע בכלל!