4 תשובות
כן
כאילו בתכלס כן. אני הפסקתי לשים והן קצת זזו אבל הן עדיין ישרות, ואני שנה פלוס אחרי ההורדה (אני יודעת כי ניסיתי לשים אחרי תקופה והפלטה לא התאימה). אבל שמעתי מלא סיפורים מאחרים שהפסיקו לשים וזה חזר לאיך שזה היה בהתחלה. אז אם אם יש לך את הכוח רצון עדיף שתשימי
שואל השאלה:
אוף קקי
אוף קקי
כן כי אז הן יתקמו אם לא תשימי