37 תשובות
לא אי אפשר
לא שלום, אבל כן יהיה פתרון, אנחנו מתקרבים אליו ברוך השם הימנים מתחילים להתרבות מלא שמאלנים נעלמים ועוברים צד כי קולטים ששלום לא יקרה איתם.
לכל התחלה יש סוף אז מתישהו נסתדר
לא בחיים לא, לערבים אין מילה, הם יכולים להגיד לך שעכשיו אנחנו בשלום איתם וחמש דקות אחרי הם יעשו פיגוע, יום טוב:)
בחיים לא יהיה שלום, בגלל שדוד המלך לא הרג את כל העמים שהיו בארץ
^^למה הוא אמור להרוג אותם?
זאת סתם גזענות לדעתי אבל בוא נתייפיף ונגיד שאפשר להרוג כי "אלוהים נתן לנו את הארץ" או "אחוהים בחר בנו" - מה שלא נותן לגיטימציה להרוג ואפילו סותר את האיסור של "לא תרצח"
רק אם יהרגו את כל הערבים ששונאים את היהודים
כן,יכול להיות...
זה יהיה קשה להגיע לזה בגלל כל מיני סיבות (גזענות)
אבל זה בהחלט אפשרי
לא, וגם אם ננסה הם יהיו אלו תמיד שיפרו את השלום
שלום עם מי? מה זה פלסטינים? עם מומצא?
לא, יומרני מדי.
^^^
לא מסכימה שצריך להרוג את כולם אבל אם אתה בא להוכיח מישהו בעזרת התורה תבדוק לפני.. "הבא להורגך השכם להורגו"
אז אם הם מתחילים כל הזמן מלחמות ומנסים להעיף אותנו מפה במחשבה שזה יקרה צריך להלחם חזרה ולנצח אותם לפני שיש להם הזדמנות. פשוט מאוד.
ולגבי השאלה, לא יהיה שלום ואפשר לראות מההיסטוריה... אבל נראה לי יהיה גוג ומגוג חח
מה זה פלסטינים
אפשר לקוות שיגדל דור חדש שיבין שרצח זה לא הפתרון, ששלום עדיף על מלחמה, ואולי נוכל לחיות בשקט ובשלום בארץ.
פלסטינים זה ממש לא עם מומצא
הפלסטינים היו פה לפנינו. לפני הכיבוש
אני כן מאמין שיהיה שלום אם נוותר על שטחים כמו יהודה ושומרון וגם חלקים מרושלים ועוד וננסה לרכך את ליבם של הפלסטינים
אנונימי
לא כי הם לא רוצים
טכנית לפי התנ"ך היינו כאן קודם ומה זה משנה מי היה פה קודם זה המדינה שלנו
אפשר כול עוד נוציא את הרעילים ( הכוונה למחבלים תומכי טרור ופלסטין שיודעים את האמת ועושים בכוונה אם יש כאלו)
כל עוד חמאס עומד בשלטון של פלסטין אין שום סיכוי שהיה שלום
לא כי הם רוצים את כל המדינה
נכון שהם טוענים שהם רוצים אבל לפי הדת שלהם מותר לשקר לאויב ואז לעשות משהו לטובתם, לדוגמא: לעשות שלום ואז לבגוד
אנונימי
או לשכתב את ההיסטוריה מחדש ולגנוב אתרי ארכיאולוגיה
זה כמו לעשות שלום עם חתולים הם לא רלוונטים
לא כי הם מחנכים נישנוא אותנו וזה גורם לנו לילמוד לישנוא אותם
אם תיהיה מלחמה קשה והעולם יעזור לנו להגיע לפשרה שבסופה תוביל לפתרון הסכסוך הפלסטיני.. אולי?! תמיד קורים דברים לא צפויים במלחמות שלום לא יבוא סתם ככה
לא יהיה בחיים דו קיום וזה רשום בתורה אפילו.
כרגע לא כי בשני הצדדים המנהיגים רוצים להמשיך להילחם, אבל אסור לאבד תקווה!
לאנונימי שרשם שצריך לוותר על יהודה ושומרון דברים גומים קרו כבר וזה לא עזר הם רוצים את כל הארץ ובגלל זה לדעתי גם לא יהיה שלום זה פשוט לא עובד איתם אין להם מילה
אני מאמינה שמתישהו זה יקרה אולי בדור הבא או בעוד כמה דורות כי בסופו של דבר לכל התחלה יש סוף
הלוואי.. אבל שני הצדדים יהיו צריכים לעשות ויתורים בשביל זה.. אז קשה לי להאמין שזה יקרה
אנחנו כבר עשינו ויתורים(למרות שלא היינו צריכים, כי זו המדינה שלנו), הם פשוט לא רוצים שלום איתנו, אנשים צריכים לפנים את זה.
בתור מתיישבת שחיה את המסריחים האלה יום יום, זה שהם שורקים לבנות בכל מקום, מלמדים את הילדים שלהם לכוון עלינו נשק, ( לא פעם ולא פעמיים ראיתי ילד מחכה עם רובה nrf לכוון על מכוניות ואוטובוסים של יהודים ואבא שלו מעודד אותו!!!) מלמדים אותם לשנוא אותנו!!! עם מי לעאזזל נעשה שלום?!?!
צודקת ב100%, וכואב לי שהם גרים לידך הנבלות האלה, לילה טוב:)
^לילה טןבב