12 תשובות
לא
ברוך שפטרנו ממש לא
אנונימית
לא כל כך
היא די יודעת שאני סבבה וזה
לא ברוך השם
אנחנו מדברות מידי פעם כן
חס וחלילה!!!
לא ברוך השם
לא
לא אני רק אמרתי לה שעברתי את המבחן למעבר כיתה וזהו