12 תשובות
מבטיחה שכן
לא כל כך רואה הבדל אבל לפי איך שנשמע כן.
כןן בטח שיש
לא רק לדעתך
יפה זה יותר חן ויופי מסוים בפנים
חתיך זה כאילו ממש הכל
חח יא מוזרים על מה המינוסים זה דעה שלי
חתיך זה כאילו ממש הכל
חח יא מוזרים על מה המינוסים זה דעה שלי
כןן יש
^^ לא יודעת מה איתך בשבילי יפה זה תמיד יהיה מחתיך !! חתיך זה כאילו חתיך מבחוץ ויפה זה מבפנים ומבחוץ זה גם יותר אישי למשל להגיד לחבר שלי ילד יפה לא ילד חתיך חהחהחחהחה ילד יפה זה כזה וואו
יש מצב אבל ככה אני חושבת שזה בשפה היומיומית^
בשבילי יפה זה יופי עדין כזה או לא הטעם שלי אבל עדיין שאני רואה שהוא יפה וחתיך זה מישהו שאני ממש נמשכת אליו וחושבת שהוא בול הטיפוס שלי חיצונית
לא. "יפה" זה "חתיך" בעייני.
יש נראה טוב, ויש חתיך
אבל איתנו אי אפשר לדעת כי כאילו המציאו את המושג "יפה מכוער" ו"מכוער יפה" כאילו אלוקים יודע מה זה אומר
אבל איתנו אי אפשר לדעת כי כאילו המציאו את המושג "יפה מכוער" ו"מכוער יפה" כאילו אלוקים יודע מה זה אומר
כן, דוגמה זה סקויידוייד החתיך וזה שאין דבר כזה סקויידוייד היפה
באותו הנושא: