3 תשובות
גם אבל לא רק, הפרוטקציות זה בעיקר בלהקות צבאיות וגלצ
צריך פרופיל נמוך ולשלוח להם המון עבודות שעשית ובמידה שהם יהיו ברמה גבוהה תוכל להתקבל
אנונימי
לא יודעת אם זה נכון אבל אני התקבלתי בלי שום פרוטקציות אז כנראה שיש סיכוי.
לגבי מה שאנונימי אמר, בנות לא צריכות פרופיל נמוך,ז זה רק לבנים.