7 תשובות
לא עבורי.
נחמד פלוס
מבחינת שכר ממש לא
ביסודי או בתיכון ?
ביסודי ממש לא וגם בתיכון כולם מסתכלים על אנגלית כבדיחה. אז לא לעומת מקצועות אחרים שמלמדים.
באופן כללי זה לא. לא בארץ לפחות הכל פה בית זונ*ת אחד גדול.
אם היו מכבדים מורים פה אולי זה היה נחשב עבודה מכובדת.
ביסודי ממש לא וגם בתיכון כולם מסתכלים על אנגלית כבדיחה. אז לא לעומת מקצועות אחרים שמלמדים.
באופן כללי זה לא. לא בארץ לפחות הכל פה בית זונ*ת אחד גדול.
אם היו מכבדים מורים פה אולי זה היה נחשב עבודה מכובדת.
מה זה מכובד מבחינתך?
שכר? תנאים?
שכר? תנאים?
לא מכבדים את המורים בארץ, השכר נוראי לרוב והעבודה די קשה ודורשת השקעה
לא ממש
באותו הנושא: