7 תשובות
לצופים לגמרי
קרמבו אם את רוצה לתרום יותר לחברה
צופים זה יותר לעצמך
(שניהם 99 אחוז תלויים בחברה ששם אז אי אפשר לדעת ,אני הייתי הולכת לקרמבו קל)
צופים זה יותר לעצמך
(שניהם 99 אחוז תלויים בחברה ששם אז אי אפשר לדעת ,אני הייתי הולכת לקרמבו קל)
גם הצופים זה תרומה לחברה אבל כנפיים של קרמבו יותר
אני לא הייתי בכנפיים של קרמבו אז אני לא יכולה להגיד איך שם אבל הצופים זה כמו משפחה
אני לא הייתי בכנפיים של קרמבו אז אני לא יכולה להגיד איך שם אבל הצופים זה כמו משפחה
קרמבו לדעתי יותר נחמד
לא יודעת לפחות בעיר שלי רוב הצאחלות והערסים הולכים לצופים והאנשים הנחמדים יותר לקרמבו
לא יודעת לפחות בעיר שלי רוב הצאחלות והערסים הולכים לצופים והאנשים הנחמדים יותר לקרמבו
צופים
קרמבוו
מושלם מושלם מושלם אם את צריכה עזרה או לדעת למה רק תגידי
מושלם מושלם מושלם אם את צריכה עזרה או לדעת למה רק תגידי
הבוחשת בשוקו- סליחה, לא מסכימה איתך בכלל.
קרמבו חד משמעית!!
מקום מדהים, בית שני, משפחה.
מקום שמקבל את כולם-
לא רק במובן של עם ובלי צרכים מיוחדים.
לא מקום התנדבות בשום צורה אלא לגמרי לגמרי לעצמך ולגמרי תנועת נוער עם כל מה שיש בתנועת נוער ומעבר.
מקום להכיר בו חברים ולצבור חוויות לחיים, מקום ללמוד בו להכיר כל אדם כאדם ולקבל אחרים ואת עצמך.
פה לכל שאלה והתייעצות❤
קרמבו חד משמעית!!
מקום מדהים, בית שני, משפחה.
מקום שמקבל את כולם-
לא רק במובן של עם ובלי צרכים מיוחדים.
לא מקום התנדבות בשום צורה אלא לגמרי לגמרי לעצמך ולגמרי תנועת נוער עם כל מה שיש בתנועת נוער ומעבר.
מקום להכיר בו חברים ולצבור חוויות לחיים, מקום ללמוד בו להכיר כל אדם כאדם ולקבל אחרים ואת עצמך.
פה לכל שאלה והתייעצות❤
באותו הנושא: