12 תשובות
זה הדבר היחיד שהם טובים בו אז זה פוגע להם בגבריות
הם לא מסוגלים להתמודד
חח מה את רצינית שעכשיו אמרת את זה?
שואל השאלה:
רצינית לגמרי
אנונימית
א למי אכפת מדירוגים של פיפ"א
ב פעם ראית כדורגל נשים וכדורגל גברים שאת בכלל משווה?
שואל השאלה:
כן ראיתי
בדיוק אותו דבר
נשמע אתה זה שלא ראית כדורגל של גברים ונשים
אנונימית
שואל השאלה:
אגב למי שאכפת
אכפת לאלפי אנשים שיורדים על זה שהדירוג שלה הוא הכח גבוה
אנונימית
שואל השאלה:
יכול להיות שקבוצת הבוגרות לא הייתה באותה רמה וזה בסדר לגמרי
זה כמו שיביאו את ריאל מדריד שישחקו עם סתם קבוצה קטנה או משהו כזה
אנונימית
אוקיי אז קבוצה של ילדים עד גיל 15 (אפילו בקבוצה לא טובה) ניצחה את הנבחרת הכי טובה של הנשים. אם
לגבי הדירוג, מי שמסתמך על דירוג של פיפ"א כדי להבין אם שחקן טוב או לא, אני פשוט ישר מבין שהוא לא מבין בכדורגל
אולי כי כדורגל נשים זה בדיחה מהלכת והכוכבת הכי גדולה אצל הנשים היא מקסימום 76 רייטינג פיפא עושה את זה רק בשביל להביא קהל יעד חדש.. והנה זה עובד לו וזה עצוב כי אחרי כל כך הרבה שנים שמסי ורונאלדו הם הרייטינג הכי גבוה במשחק פתאום אישה שהייתה מקבלת מקסימום 76 רייטינג בכדורגל גברים מקבלת את הרייטינג הזה שהוא בכלל לא הגיוני כדי להשיג עוד מכירות (הכוונה זה מנשים)