10 תשובות
אם בגיל 12 אז ביד נראה לי
שואל השאלה:
עד גיל 12 כזה, אבל בכללי קטן מהגיל שאתה נמצא בו עכשיו
תגדירי קטנים?
הייתי משחיק משחק של כריש והיה עומד לי כל פעם שהוא היה אוכל בן אדם
למה? אין לי שמץ
אנונימי
אני ואחותי בגיל שבע בערך חיטטנו אחת לשניה בטוסיק. אני לא צוחקת.
אחד המביכים.
אנונימית
וגם היו שמועות ש"נישקתי מישהי בפ**". בגן. בפאקינג גן.
אנונימי
להכניס חול לאוזן( מהמדרכה)
אממ קצת מביך חחח אבל בכל זאת אספר
כשאני ואח שלי היינו קטנים יותר נהגנו לעשות, סוג של.. משחק מיוחד, בואו נגיד את זה ככה..
פשוט שכבנו אחד מול השני על הספה, והיסיות לבעוט או לדגדג אחד את השני ב.. עם הרגליים
אנונימית
בגן היתה ילדה שבאה אלי היא פשוט שכבה עליי להרבה זמן
אנונימי
זה באמת אחד הדברים המוזרים שעשיתי.
אני ובת דודה שלי גרות רחוק אחת מהשנייה וכל פעם שהיינו נפגשות זה היה אצל סבתא שלנו שגרה בעיר באמצע בין שתי הערים שלנו.
כל פעם שהיינו נפגשות שתינו היינו פשוט נכנסות לשירותים בלי שאף אחד רואה ואז פשוט היינו נוגעות עם הלשון שלנו בלשון של השניה והיינו סופרות כמה פעמים עשינו את זה.
למה? אין לי שמץ של מושג
כל פעם שאני חושבת על זה אני נגעלת חחח
אנונימית