6 תשובות
צריך לעשות ביום החמישי, אם אתה חיובי אז כן נשארים עוד יומיים.
אם גם אחרי יומיים זה חיובי אתה יכול לצאת כי זה לא מדבק בשלב הזה
שואל השאלה:
לפי ההנחיות צריל גם ביום הרביעי צריך לעשות?
עושים 5 ימים אחרי שיצאת חיובי, כולל היום שבו עשית את הבדיקה
שואל השאלה:
כתוב אבל שגם ביום הרביעי לעשות
נו אם הוא עדיין חיןבי הוא צריך להשאר יומיים ואז אחרי יומיים לעשות שוב בדיקה
שואל השאלה:
עזבותי הכי טוב להפר בידוד
באותו הנושא: