6 תשובות
צריך לעשות ביום החמישי, אם אתה חיובי אז כן נשארים עוד יומיים.
אם גם אחרי יומיים זה חיובי אתה יכול לצאת כי זה לא מדבק בשלב הזה
אם גם אחרי יומיים זה חיובי אתה יכול לצאת כי זה לא מדבק בשלב הזה
שואל השאלה:
לפי ההנחיות צריל גם ביום הרביעי צריך לעשות?
לפי ההנחיות צריל גם ביום הרביעי צריך לעשות?
עושים 5 ימים אחרי שיצאת חיובי, כולל היום שבו עשית את הבדיקה
שואל השאלה:
כתוב אבל שגם ביום הרביעי לעשות
כתוב אבל שגם ביום הרביעי לעשות
נו אם הוא עדיין חיןבי הוא צריך להשאר יומיים ואז אחרי יומיים לעשות שוב בדיקה
שואל השאלה:
עזבותי הכי טוב להפר בידוד
עזבותי הכי טוב להפר בידוד
באותו הנושא: