16 תשובות
כן
מלאה כן אבל בהשמנת יתר לא רק בגלל שאני מאמין ששומן זה כמו סיגריות לא מצפה מכם לכבד את הדעה שלי:))
תלוי אם היא מלאה במקומות הנכונים ולא סתם בהשמנת יתר אז ברור
כן אבל לא מוגזם
תקשיבי ראיתי מלא זוגות שהיא מלאה
ומלאות שהתחילו איתן
זה לא נתון
לפעמים הם אומרים שלא ובמציאות נדלקים
לא בן אבל תלוי
אנונימית
לא.
כן, אבל רק שלא יסכן אותה, אם היא מעל המשקל יותר מידי אז לא אבל אם זה קצת ברמה לא מסוכנת אז כן
אנונימי
כן
שואל השאלה:
לא הבנתי למה לפסול זה באמת עצוב שאנשים פוסלים סתם כי לשמנות יש אופי מושלם! אז מה אם הגוף שלהן לא הכי יפה.. ובסוף על מראה חיצוני אפשר לעבוד.. על אופי פחות..
אנונימית
^לא לכל השמנות יש אופי מושלם, אבל אני מסכים שלחלקן יש כמו שלחלק מהרזות יש ושזאת באמת לא סיבה לפסול
אם כבר פוסלים זה רק אם המשקל מסכן את בת הזוג
אנונימי
כן אבל תלוי באישיות
שואל השאלה:
לא הבנתי מה הקשר לפסול אם המשקל מסכן את בת הזוג? זאת בחירה שלה איך לחיות מה אכפת לך כמה היא שוקלת??
אנונימית