19 תשובות
כדי לזכור את זה לעתיד
לעולם לא אבין זאת.
השיר הזה מסביר את הכל בצורה הכי טובה:
כדי שיהיה מזכרות
אנשים עושים על אוטומט לרוב ולא יודעים להעריך את הסביבה...
אם אתם לא מצליחים לצלם זיכרונות וליהנות בו זמנית הבעיה היא בכם^
^עשו מחקר מדעי שמראה שאי אפשר גם לתעד בטלפון וגם לזכור ואשכרה להיות ברגע, אז לא, הבעיה היא לא בנו.
אפשר קישור למחקר הזה? לי ולחברים שלי יש הרבה מאוד סרטונים שלנו נהנים וצוחקים למצלמה כולנו ביחד לא משנה מי מצלם
מי היה מאמין שלצלם משהו גורם לאנשים לשכוח את זה יותר בקלות
אה כן
כי כנראה המוח מבין שיש לנו מקום שזוכר את זה כבר, אז המוח מטשטש את הזיכרון הזה
את חושבת שאני אזכור כל מסיבה שהייתי בה? לא, אז למה לא לתעד? אם אני נהנת ויכולה לתעד בו זמנית למה לא לעשות את זה? כמה תמונות כמה סרטונים ואז המוח מתחיל להיזכר בכמעט כל אותו הערב בבת אחת משאר שאני אשכח אותו לנצח
שואל השאלה:
^אני נוטה להסכים איתך
כי בתכלס כשעסוקים בלצלם ולתעד פחות מרגישים את החוויה - יותר מתמקדים בלצלם ולתעד כדי שתהיה "הוכחה" שהנה עשיתי את זה או סתם כדי שיהיה זכרון (לא אומרת שזה דבר רע אבל סתם מעניין אותי למה אנחנו עושים את זה)
אנונימית
אם אתם יותר מתמקדים בלצלם את זה בשביל שתיהיה הוכחה זאת הבעיה שלכם
אני מצלמת את זה בשביל שיהיה לי זיכרון שלא ישכח.
כשעסוקים במצלמה כל פעם לא כל כך נהנים כמו שאפשר מהחוויה בפונטציאל, לפחות ככה אני חווה את זה
שואל השאלה:
^מסכימה איתך
איזה שטויות
מי שמבלה 8 שעות עם חברים נהנה פחות ממי שגם בילה 8 שעות אבל לשנייה לקח תמונה?
אנשים לא מצלמים סתם את כל המפגש וגם אנשים שמצלמים את האוכל שלהם לא נהנים פחות כי הם צילמו אותו דקה לפני רק מי שמתבכיין שהוא לא רוצה דיצלמו עושה על זה דרמה. כאילו האוכל לא חם מדי גם ככה ואי אפשר לאכול.
שואל השאלה:
^לא דיברתי על זה ולא דיברתי על אנשים שמצלמים לשנייה
דיברתי על ממש התעסקות בלצלם כל דבר שאתה עושה וכל דבר שאתה רואה
ושוב אני אדגיש *לא אמרתי שזה דבר רע ואני בטח לא שופטת על זה* אני נטו שואלת כי מעניין אותי
לזכור בעתיד(?)
זכרונות בתכלס, אני לא מצלמת
אני כל היום בבית