19 תשובות
ממש לא
לא, זה יהיה אסון.
מצד אחד כן מצד שני תפרוץ פה מלחמה
בהתחלה חשבתי כן, איזה מגניב, אחר כך דמיינתי מה יקרה ברחובות.. לא. ממש לא.
אנונימי
לא ממש לא
לא! מתכון לאסון
לא
לא יהיו חסרים אנשים שינצלו את זה לרעה וישתמשו בו סתם ולא בתור מוצא אחרון
אנשים יפחדו לצאת מהבית
עם כל הריבים שלנו וההמחלוקות השונות בחברה הישראלית הדבר האחרון שחסר לנו זה נשקים אישיים
לא. זה נוראי, כל ראשון וחמישי יש שם יריות בבתי ספר וקרו כל כך הרבה מקרים שילדים קטנים מצאו את הנשק של ההורים שלהם ועשו לעצמם או לאחרים משהו מבלי להתכוון בכלל. אני לא רוצה אפילו לחשוב מה יקרה פה בארץ.
לא, זה יגרום למצב של פחד ברחובות.
לא לכל אחד, אבל כן שיקימו משמר אזרחי זה חשוב רצח
אנונימי
בכלל לא.יהיה זוועה ויריות בכל מקום אנשים יפחדו לצאת מהבתים
לא כי רוב האנשים פזיזים וחבל שיהיו נפגעים אנחנו לא בסרט אנשים יכולים להיפצע
הלוואי שכן כי לא יהיו פיגועים מוצלחים יותר
לא.
במקרה כזה, כל יום ירצחו פוליטיקאי אחר. הפנאטים של כל צד עומדים להתחיל מלחמה ביניהם. כמות הפיגועים שמתבצעים בישראל תגדל בצורה משמעותית. במצבים כמו "שומר החומות", גם יציאה לרחוב יכולה להיות דבר מסוכן.
אני יכול רק לנחש שכמות הפשיעה בישראל תגדל עקב העובדה שאותם פושעים יכולים להשיג נשק הרבה יותר בקלות.
בקיצור, מתכון נהדר. רק צריך להוסיף קצת הסתה מכל צד ויש לנו אסון מושלם. 5\5 כוכבי משלן.