3 תשובות
^^^ מסכימה לגמרי, מורה לנהיגה לא אמור להוריד לך את הביטחון אלא להעלות אותו ולתת לך נקודות לשיפור בלי לרדת עלייך ועל הרמה שלך, אם את מרגישה לא נעים מזה תחליפי מורה
להחליף מורה אם את מרגישה חוסר בטחון אצלו והוא מוריד לך
אל תתייחסי אליו