8 תשובות
כי לגברים לוקח זמן להתגעגע
שואל השאלה:
ציפיתי שאחד מהם לפחות יחזור
ציפיתי שאחד מהם לפחות יחזור
זה לא כל הבנות
רק חלק
ובאמת שאין לי מושג למה
רק חלק
ובאמת שאין לי מושג למה
שואל השאלה:
שנה וחצי להתגעגע ?
שנה וחצי להתגעגע ?
אני לא יודעת לגבי מי שאת דיברת עליו אבל היה אחד שאני הייתי מאוהבת בו איזה 3 שנים, הוא היה החבר הכי טוב שלי, אמרתי משהו והוא הבין אותי לא נכון, הוא לא דיבר איתי יותר וניתק איתי קשר וזה, היה סיפור ממש מסובך, אני ניסיתי לשמור על קשר והכל, סיפור ארוך
הנקודה היא שגם אחרי שנה וחצי הוא עדיין חשב עליי ורצה לשלוח הודעה אבל הבן אדם מלא אגו אז הוא לא שלח
ובסוף אחרי כמעט שנתיים הוא חזר
הנקודה היא שגם אחרי שנה וחצי הוא עדיין חשב עליי ורצה לשלוח הודעה אבל הבן אדם מלא אגו אז הוא לא שלח
ובסוף אחרי כמעט שנתיים הוא חזר
אנונימית
כי זה לא באמת נכון שתמיד חוזרים, זה קורה הרבה אבל לא מחייב שלכולם.
את מדברת על גברים או על כלבים
אנונימי
כי הם תמיד חוזרים איכשהו.
באותו הנושא: