5 תשובות
מי הגאון שעשה מינוס וחושב שהוא מבין בזה? זה ממש לא משמין..
זה עוזר לדיאטה
אנונימית
שום דבר לא משמין. גם אם תאכלי רק שומן לא תשמיני אלא אם תעקפי את המאזן שלך. בגדול, ביום אם את מוציאה 1600 קל' מה שישמין אותך זה לאכול מעל זה, מבינה?
בריא במידה מידתית ומדודה במידה
זה לא בריא בכללי. אין בחלב שום דבר שחיוני לגוף מעבר לגיל ינקות.
באותו הנושא: