13 תשובות
שיניים זה ממש לא קריטי
אני אישית מעדיף שיניים ישרות
שיניים נקיות וישרות בפער ברור
האף לא מעניין
אף סולד ושיניים טיפה עמוקות
לא אכפת לי ככ מאף אבל חיוך יפה זה די הכי חשוב
חיוך יפה יכול להיות גם עם שיניים לא הכי ישרות...
אני מעדיפה שיניים ישרות ואף עקום
שיניים עקומות לא באמת משנות, זה דבר שאפשר לתקן.

אבל, אלא אם כן המצב שלהם באמת ממש גרוע. זאת אומרת אם חסרות לה הרבה שיניים, אם השיניים שלה מאוד צהובות (מעיד על חוסר היגיינה).
4AM
פרצוף רזה ויפה. לא חייב אף סולד וכל זה

על מה מינוס / על זה שכתבתי רזה ?
שאלת שאלה אני אשם שאני נמשך לרזות??
אני מעדיפה שיניים ישרות תאמת אבל זה לא כל כך משנה כי ברגע שאני מתאהבת בבן אדם אני מתאהבת באופי אז הוא גם יכול להיות מכוער
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא אני שמתי את המינוסים
אנונימית
טוב אבל מי שכן על מה ?
על זה שרשמת עף
אנונימית