9 תשובות
תאכלי משהו ותשתי אקמול
איפה בדיוק בבטן? למעלה/למטה/בצד?
רצת לאחרונה?
שואל השאלה:
^^באיזור הלמעלה כזה
אנונימית
תקחי אקמול, או שאכלת משהו לא טוב או שעשית ספורט לא טוב לאחרונה כנראה.
שואל השאלה:
^^^לא רצתי
אנונימית
^ תשתי מים, תנוחי, ושימי כרית חמה באזור שכואב
איפה למעלה? באמצע? או באחד מהצדדים?

אכלת משהו חדש אתמול? או במקום חדש לך?
זה כנראה לא אפנדציט... כי אם זה היה אפנדציט היה כואב לך למטה ובצד ימין. תשתי תה, תנוחי תיקחי אקמול