5 תשובות
שואל השאלה:
למה? בשביל מה?
חוץ מזה שאין לי בכלל אומץ לשלוח לו הודעה
למה? בשביל מה?
חוץ מזה שאין לי בכלל אומץ לשלוח לו הודעה
אנונימית
עד כמה שזה רנדומלי תקשיבי למטאל לפני שבוע בערך היה לי קראש קשה מאוד על בנאדם שיניתי את כל הסטייל שלי בשבילו ואפילו את הטעם שלי במוזיקה (התחלתי לשמוע ראפ ופופ וכזה) והוא לא היה מעונין בי בחזרה אז ירד לי הקראש אליו ואז חזר והייתי נואשת כבר אבל אז התחלתי להתעניין במטאל ועכשיו כל הראש שלי זה מטאל והקראש שלי אליו נעלם כלא היה אז קיצר תמצאי תחום עניין להתעסק בו להקה, זמר , סדרה, משחק וידאו וזה יסיח את דעתך ממנו
שואל השאלה:
^^צודקת, זה בדיוק העניין
כשאני משועממת הרגשות אליו חוזרים
אבל אין לי תחביבים ואני לא עושה שום דבר כל החופש.. מחכה כבר לבית ספר כדי להיות עסוקה בדברים אחרים ולא בו
^^צודקת, זה בדיוק העניין
כשאני משועממת הרגשות אליו חוזרים
אבל אין לי תחביבים ואני לא עושה שום דבר כל החופש.. מחכה כבר לבית ספר כדי להיות עסוקה בדברים אחרים ולא בו
אנונימית
אני יכולה לתת לך להקות לשמוע אם את רוצה (לא חייב רק מטאל)
זה יעבור לך לבד הכי חשוב שתסיחי את דעתך ממנו, אם כל היום את חושבת עליו ברור שזה לאט לאט יחזור , את יכולה להיזכר בכמה מהסיבות שירד לך ממנו אבל מעבר לזה פשוט לא
תעשי דברים בבית תנקי או משהו או תצאי עם חברים לא חסרים דברים לעשות בשביל להסיח דעת, בהצלחה3>
תעשי דברים בבית תנקי או משהו או תצאי עם חברים לא חסרים דברים לעשות בשביל להסיח דעת, בהצלחה3>