5 תשובות
לדעתי עדיף שתיקח ב (מדיום) בחולצה ו ג (לארג) במכנסיים כי גם אם זה גדול תמיד תוכל להצר.
אבל בכללי בבקום תמדוד כמה מידות ואז תראה לפי מה שתונח לך
אבל גם לא כל הקופים אותו הדבר
המידות יותר גדולות ממה שנראה לדעתי ק
שואל השאלה:
^אני לוחמת
אני רוצה מידות למדי בנים גם א וגם ב
אנונימית
קודם כל שיהיה לך אישור למדי בנים.
בעיקרון מדי בנים זה מידות כמו שיש בחוץ.
מה שרשמו לך כאן זה מידות של מדי ב, את רוצה מדי ב או מדי בנים, כי זה בבדל בניהם.