24 תשובות
וטפאק כן
תעזבי את חבר שלך אם זה מה שאת רוצה
כן.
כן, את בן אדם מאוד רדוד ושטחי
ברור
שואל השאלה:
מה לא רואה אבל מה נעשה
מה לא רואה אבל מה נעשה
אנונימית
שואל השאלה:
מה רדוד ושטחי
מה רדוד ושטחי
אנונימית
כן. למה הוא חבר שלך אפ את לא אוהבת אותו?! מגעיל ולא מכבד שלך.
שואל השאלה:
מי אמר שאני לא אוהבת??? פשוט חבר שלו קצת אמ
מי אמר שאני לא אוהבת??? פשוט חבר שלו קצת אמ
אנונימית
כי אם אכפת לך רק ממראה את לא אוהבת אותו באמת ואת משחקת בו.
שואל השאלה:
אוי לי
אוי לי
אנונימית
את אמרת שהוא יותר חתיך ובגלל זה את רוצה להתקרב אליו? למה את שואלת מה רדוד ושטחי?
את פ*קינג רוצה אותו כי הוא חתיך יותר?
את אפילו לא מבינה מה את מקלידה בכלל?
תחשבי פעמיים.
את אפילו לא מבינה מה את מקלידה בכלל?
תחשבי פעמיים.
מגיעה לחבר שלך מישהי טובה יותר, תעשי לו טובה ותיפרדי ממנו
לקרוא את זה הגעיל אותי, אחותי תעזבי את שניהם וקודם כל תעבדי על עצמך כי אם מה שאת מחפשת זה יופי אז מערכות יחסים לא יעבדו לך
שואל השאלה:
אז זהו שאני עכשיו ישנה אצלו
אז זהו שאני עכשיו ישנה אצלו
אנונימית
לא מאמינה לדור של עצמי, מה זה חבר שלו יותר חתיך? ואת כרגע ישנה אצלו? אחותי כאילו מה הקטע. אני בחיים לא ארד כלכך נמוך ושתדעי הולך לכאוב לו ואני מאוד מקווה שהוא יתגבר על זה מהר כי את אשכרה לא נורמלית ואת לא שווה את הכאב שהוא יעבור שהוא ישמע את זה.
שואל השאלה:
אחותי אני ישנה אצלו בלי שום קשר מאתמול
אחותי אני ישנה אצלו בלי שום קשר מאתמול
אנונימית
יש מה לעשות
להיפרד מהנוכחי
להיפרד מהנוכחי
שואל השאלה:
יופי וזה לא שאני מרגישה בנוח עם זה אני יוגעת שאני יוצאת מגעיל אבל אין מה לעשות כלכך
יופי וזה לא שאני מרגישה בנוח עם זה אני יוגעת שאני יוצאת מגעיל אבל אין מה לעשות כלכך
אנונימית
ענינו וזאת בעיה שלך שאת לא יכולה לקבל דעה בוגרת
באותו הנושא: