11 תשובות
הם דיי אותו דבר
אנונימית
תקני את ה12 הם אותו דבר כמעט
אנונימית
12 אם ממש לא בא לך לשלם 500 יותר
הם אותו הדבר לך על ה12
12
ב500 שקל האלה את קונה איירפורדס
13 או הרגיל או הפרו מקס
לי אישית אין שניהם, יש לי את ה11 שהוא מצוין ויותר טוב לפי דעתי גם הרבה המליצו לי על זה שכביכול יכלתי לקנות את ה12, בקיצור אם את מתלבטת בין ה12 לה13 אני הייתי הולכת לה12 גם כי זה יותר טוב והמצלמה איכותית וטובה לא כמו ב13 שהיא גרועה פיצוצים ויש הוכחות לזה, ג לא שווה לבזבז את הכסף על ה13 כי בתכלס היא דומה ל12
עדיף לך את ה13 מאשר ה12 בגלל הביצועים והמצלמה ועוד אבל חוץ מזה ומהמחירים אין. הבדל
איפון 12 2800
איפון 13 3600
המצלמה ככ גרועה ב13 לא שווה את הכסף^
היא לא גרועה אחלה טלפון
טוב כפרע הוכחה שהיא גרועה הרבה אומרים ואני אישית ראיתי תמונות שצולמו מאייפון 13 עם פלאש וגם בלי פלאש