10 תשובות
למה שלא תהני? אבל כן, לגיטימי
אולי זאת הזדמנות להכיר אנשים חדשים? אל תבואי בגישה כזאת
שואל השאלה:
אני מכירה אותן
חברות שאני הצעתי שהן של שתינו היא לא רצתה
אנונימית
ברור
לגיטימי לגמרי
תגידי לה את זה.. לא שווה לך ללכת אם את לא תהני :)
לגיטימי לגמרי. אל תקחי חלק בחוויה שאת לא רוצה בה ושאת יודעת שלא תהני, ועל אחת כמה וכמה תעלה לך לא מעט כסף. עדיף שתשמרי אותו לפעם שתדעי שבאמת יהיה לך כיף
שואל השאלה:
אני רציתי עם חברות אחרות וכבר קבעתי איתן ופתאום היא אומרת לי בנות אחרות לגמרי
אנונימית
לגיטימי לגמרי גם אני לא הייתי רוצה להוציא 120 שקל על חדר בריחה אם אני לא אהנה את לא צריכה לרצות אף אחד תעשי מה שאת רוצה ומה שטוב לך 3>
שואל השאלה:
אני חולה על חדרי בריחה פשוט רציתי ללכת עם חברות שלי
ולא עם חברות שלה
אנונימית
נכון וזה לגיטימי