10 תשובות
כי האתר צהוב ורק מחפש להוריד אותנו כל היום
אנונימית
מכבי חיפה?
בגלל מה שהיה עם אבי גרייניק שהוא יצא נגד הקבוצה וזה, סתם צבוע
שואל השאלה:
כן אבל למה
אני לא רואה באתר הזה
אנונימית
^^^כן בתכלס גם זה
ערוצי הספורט בישראל ממש אוהדי מכבי תל אביב וזה מגעיל
אין סיקור אוהד
אתר צהוב ומגעיל
שואל השאלה:
אני אוהדת מכבי אז אל תצאו עליי אבל הוא דיי צודק.. אם כבר היו מרימים את שרי או את אבו פאני או תכלס פיירו שהכניס פעמיים..
אני מבינה שלאצילי היה יום הולדת אבל אם כל מה שקורה.. אולי זה נגמר אבל יש אנשים שעדיין חושבים על מה שקרה שם. לפחות הם היו מכבדים.
אל תצאו עליי. אני רק אומרת את דעתי
אנונימית
^היה לו יומולדת, וגם הבן אדם עבר חקירה והחליטו לסגור את התיק מחוסר אשמה
הוא יצא זכאי את מבינה? אז אי אפשר להתעסק בזה וזה פשוט להרוס להם תהמשך של החיים אחרי שהם כבר יצאו מזה
ואבי כרייניק הזה צבוע כי למה הוא נזכר פתאום לצאת נגד אצילי? איפה הוא היה כשהביאו אותו וזה היה השיא דל הפרשה
סתם מחפש איפה להתפרסם
אני לא יוצא עלייך פשוט אומר תדעה שלי כמו שאמרת את שלך
שואל השאלה:
אבל כשחושבים על זה אין שוב סיבה בעולם שאתר כלשהו שאמור להיות ספורט לא צריך לצאת נגד קבוצת כדורגל. זה פשוט לא בסדר
אנונימית
כי האתר הזה מלקק כל היום לצהבת