6 תשובות
תלוי בהודעה
אם ההודעה לאגם אז שלום אגם
אם ההודעה על אגם אז שלום,אגם עשתה ככה וככה
לא משנה ....
אם אתה מתכוון להגיד שלום אז בלי פסיק
אם אתה מתכוון להגיד את השמות אז עם פסיק
שואל השאלה:
תודה, אני תמיד כתבתי "שלום, אגם"
אנונימי
זה תלוי בהודעה
לול זה השם שלי
שלום, אגם
אנונימית