9 תשובות
הולכים למקום שעושה עגילים.
ולא לעשות במכה הכל כל פעם 2 גג
לדעתי בעיקר פירסינגים, אם זה הליקס או טראגוס או רוק או כאלה.
בעיקר ממליצה על מקום בדיזינגוף, הוא ממש טוב.
ועדיף לא לעשות יותר משני עגילים באותה האוזן.
שואל השאלה:
מה הכי יפה? טראגנס? חשוק?
אנונימית
בטבור זה יפה ממש וגם באף נזם/ספטום
שואל השאלה:
איפה בדיניזגוף וכמה עולה?
אנונימית
לדעתי טראגוס, או הליקס, או רוק, אינסנראיל
בדיזינגוף בקומה השנייה, יש שם מחירים משתנים, אבל בכללי 50.
שואל השאלה:
יש להם אינסטגרם?
אנונימית
לא חושבת