20 תשובות
אני לא חושבת שאני לגמרי כזאת אבל אני קצת
כאילו אני מכירה את כל השכבה שלי , את רובם אני שונאת ולא יכולה לראות יותר אבל יש איזה 40 פלוס מינוס שאני סבבה איתם ובזמן בית ספר אנחנו מדברים ונפגשים כזה
אנונימית
שואל השאלה:
מה אני אבוא לילד/ה רנדומלי בשכבה שלי ואגיד היי זה יהיה מוזר קצת לא?
חחח
אנונימית
זה יהיה מוזר אבל זאת הזדמנות להכיר
האמת שיש לי רק חברים מהכיתה וזה בסדר לי אבל אם לך זה מציק תדברן באינטגרם קודם ותכירו שם
שואל השאלה:
כן ואיך בדיוק אני אדבר איתם באינסטגרם?
יש לי איזה 40 עוקבים וחלקם לא מאשרים או מחזירים עוקב.... בטח חושבים שאני איזה בדוי חח
אנונימית
האמת שאני התחברתי עם השכבה שלי דרך חברים משותפים
ובמסע ישראלי שהיה לי השנה התחברתי עם מלא אנשים
באמת שטיולים זו אחלה דרך להכיר ולהתחבר עם אנשים
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט גם שנה הבאה הולכת להיות בכיתה חדשה בלי חברים בכלל ואני קצת חוששת
אנונימית
שואל השאלה:
ואיך מכירים דרך חברים משותפים?
לא ממש מזמינים אותי לפגישות או מסיבות כאלה... כן יש לי חברים אבל לא ממש מזמינים אותי אני כזאת נטרלית לא מקובלת אבל גם לא ממש חסרת חברים... אך ליציאות או משהו לא מזמינים אותח
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט הולכת להיות בכיתה חדשה ואני לא יודעת איך אני אכיר אותם כי הם כבר מגובשים והכל.....
אנונימית
אפשר לשאול לאיזו כיתה את עולה?
אנונימית
יש לי בשכבה 6 חברים שהם קרובים שהם כמו אחים/אחיות שלי ואני מרגישה איתם הכי בנוח שבעולם
ויש שתיים מהם שיש להם עוד חברים בשכבה אז פשוט הייתי איתם הרבה והכרתי עוד מלא אנשים וחידשתי קשר
ועוד שתיים אחרים נמצאים בכיתה אחרת אז הייתי הולכת לכיתה שלהם הרבה ובימי הולדת שלהם הילדים מהכיתה שלהם היו באים והתחברנו ממש
אנונימית
שואל השאלה:
עולה לכיתה י עכשיו....
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל הבעיה אצלי זה שיש לי חברים רק שהם פשוט לא מזמינים אותי ליציאות ודברים כאלה כאילו ממש אף פעם לא הזמינו אותי אפילו לא פעם אחת וזה כולל גם את החברות הכי טובות שלי מהכיתה אז ככה שאין לי ממש דרך להכיר. ועכשיו אני עוברת לתיכון כי אצלנו יש 2 חטיבות ותיכון בנפרד ואני מפחדת שאני לא אכיר חברים.....
אנונימית
היו אצלנו איזה 3 או 4 ילדים שהגיעו בכיתה י (אני עולה ליב') והם עכשיו ממש חלק מהכיתה , אז אל תשללי מראש
תבואי בראש טוב
תנסי להתחבר
גם אם זה לא יהיה בימים הראשונים
לאט לאט אני מאמינה שתכירי אנשים
ותתחברי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל איך להתחבר אליהם? איך לגשת?
הם כבר כולם חברים
אנונימית
אני לא מכירה את כל הבית ספר
אבל כן מחוברת לכל השכבה
לא יודעת פשוט התחלתי להכיר
מי ששופט שיקפוץ
השיטה שלי זה לשאול מה את.ה עושה ומשם להמשיך את השיחה
אנונימי
אני לא מקובלת אבל אני מכירה את כל השכבה שלי, כי לפעמים יוצא לי להגיד להם שלום, לשאול מה שלומם, גם אם אני לא מכירה אותם.
תנסי אפילו רק להגיד שלום במסדרון, לא צריך לפחד שישפטו, שיקפצו לך.
כנראה שלא... בכל זאת.. את בסטיפס
אנונימית
אנלא חושב שאני בן המקובלים אבל כולם זורמים איתי כילו גם מכיתות אחרות וזה באמת שכיף