9 תשובות
לא נכון , בנות גובהות הרבה בגיל 11-18 וב18 מפסיקות בנים ממשיכים לגבוהה
וזה עניין של גנים מההורים גם
שואל השאלה:
ממש לא בנות גובהות עד גיל 14-16 גג
ממש לא בנות גובהות עד גיל 14-16 גג
סורי נלחץ לי
אבל זה לא בטוח יש בנות מסוימות שעוצרות בגיל אחר אבל מה שבטוח ב18 הם מפסיקות
שואל השאלה:
יש פה איזה משתמשת שאמרה לי שהיא 1.95 והיא הפסיקה לגדול בגיל 17 וחצי משהו כזה
יש פה איזה משתמשת שאמרה לי שהיא 1.95 והיא הפסיקה לגדול בגיל 17 וחצי משהו כזה
כל אחת והגובה שלה עד הזמן שהיא מפסיקה
שואל השאלה:
מה שאני מנסה להבין זה ההפרש גובה בין בנים לבנים
מה שאני מנסה להבין זה ההפרש גובה בין בנים לבנים
יש הפרש גובה בין בנים לבנות
אני לא חושבת שזה מוכח מי יותר גבוהה כי זה תלוי בגנים יש גנים שבהתחלה אתה נמוך ואז אחרי כמה שנים אתה נהיה יותר גבוה יש גנים שהכל נמוך ויש גנים שהכל גבוה
אבל בכללי זה לא מוכח אז גנים
אני לא חושבת שזה מוכח מי יותר גבוהה כי זה תלוי בגנים יש גנים שבהתחלה אתה נמוך ואז אחרי כמה שנים אתה נהיה יותר גבוה יש גנים שהכל נמוך ויש גנים שהכל גבוה
אבל בכללי זה לא מוכח אז גנים
באותו הנושא: